Jul i mitt hus!

I måndags var jag på kryssning men hanna och mikaela i från min klass. Jag hade jätte trevligt även fast det mest va gammlingar,men hoppas dom jag åkte med hade lika kul. Man var lite sliten efter men sånt är livet. Köpte en guld flaska med mousserat vin till nyår och den va jätte fin,sen lite godis.
Idag vaknade jag med hosta vet inte ritkgit varifrån jag fått den för har inte ont i halsen eller så,så håller tummarna att det itne är någon pigflue;)

Idag ska ajag försöka orka cykla till willys även fast jag känner mig helt seg för ajg tänkte faktiskt börja julbaket här hemma då jag inte riktigt kommer ha tid nästa helg och funderar faktiskt på om man redan denna helg ska ta fram julsaker för är ju så mysigt och få lite julstämmning. Ska ju sitta och plugg ainför första tentan om 1 vecka så kan ju behöva lite ljus i hemmet då.

Ska bli mysigt med jul och med erik,vi ska fira lite jul dagen inann eftersom han jobabr på själva julafton. Köpt julklapp till honom och får väl se om det passar,är lite nervös inför de.

Ha det bra alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0