Min första tenta avklarad!!

Idag skrev jag min första tenta och det var en kurs i sociologi. Den började 14.30 och man fick sitta 4 timmar. När jag fick pappret så kändes det som jag kunde ganska mycket men sista frågan kände jag verklgien att jag inte fattade något alls av:(
Jag har ingen aning om hur det gick men jag satsar på GODKÄNT ellerhur;). Jag gick redan efter 2 timmar och var nog först i klassen att gå iaf av dem jag såg. Men är ju onödigt att sitta längre,jag skrev ju ner allt snabbt de man kan och sen går man. Jag orkar inte läsa igenom allt en extra gång utan får lita till mig själv att ajg skrivit bra. Tyvärr får man ju nu vänta till typ precis innan nyår på resultatet så det blir spännande. Men är iaf skönt att ha detta avklarat och är det så att man får IG så är det omtenta 22 jan.
De andra i klassen skulle festa för att fira att dom gjort en tenta men jag känner inte att jag måste göra det,är jag tråkig kanske? nä jag ska på middag med jobbet imorrn och vill inte va trött,skönt bara att komma hem nu efter tentan och kunna få slappna av lite innan nästa kurs som börjar på tisdag då det är psykologin.
Ska hämta de böckerna på ica för dom har kommit nu.

Förra helgen bakade jag mjuk pepparkaka och lussekatter. Hann även göra två pepparkaks hus(ett till mig och ett till mamma & pappa). Allt gick bra:)
LussekatternaPepparkakshusTussan :)

Tog fram ljusstakarna igår så idag lyser dom upp i mörkret. Det är verkligen mysigt här hemma nu och känns så avslappnat.

I morgon ska jobbet(posten)ha fest i skultuna och jag ska dit. Men för första gången tänkte jag faktiskt inte dricka för jag skulle vilja må bra på söndag då det är första advent,men vi får väl se hur det kommer gå.

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig ett välförtjänt bad :) och njuta av julstämmningen.

Vi hörs..kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0