Mitt huvud känns som en torktummlare!

Ja jag har sätt dokumentären som heter så om ADHD där en kvinna förklarar hur det känns i hennes huvud men alla tankar sammtidigt och så känner jag just nu.
Igår blev jag klar med andra boken i sociologi (charon)som då är på engelska och jag satt till 12 på natten och i slutet såg jag knappt vad det stod för det blev så suddigt för jag va så trött men jag blev klar. Så nu är det bara 100 sidor ur goffman till imorrn elelr något sen är det bara börja på nästa bok. Om man säger såhär så behöver jag hela helgen på mig att läsa så blir nog ganska nyktert på sittningen imorrn tyvärr,men sånt är livet jag får ju kanske dricka lite på båten på måndag:)


På semenariet idag va mitt huvud så fullt att jag knappt kunde tänka alls. Denna kurs är jätte spännande men är så mycket tankar om hur man är som person och alla olika roller och identiteter man har och som man visar utåt mot andra. När man sen träffar andra eller går på stan så börjar man nu se med andra ögon och upptäcker hur allt används vilket gör att man tänker yttligare ännu mer och man blir helt förvirrad.


Igår kom Lina över en liten stund på kvällen efter hon lagt sina barn vilket var trevligt. Saknar faktiskt sånt lite och speciellt Lina,denna gång var hon i sin egna lina roll och inte mamman vilket jag tror även hon saknat just att få komma bort lite från barn och allt. Så hoppas på lite fler gånger.

Jag har redan slagit in lite julklappar och nu är det ju inte långt kvar alls. Lina hade även med sig lite tapperware prylar som jag beställde när jag var på hennes party:) Jag ska fundera ut lite mer grejer man kan köpa i julklapp.


Men nu väntar minsan mer läsande om alla olika perspektiv och symboler och jag vet inte allt,är slut.


Vi hörs ha det så bra alla ..KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0