En kurs avslutad,andra på börjad!

I torsdags gjorde vi våran första redovisning i skolan på vårat grupparbete vi gjort. Jag var verkligen skit nervös men jag undrar varför man är det? Man står bara inför en klass som inte bryr sig. Vi var först ut så det va skönt,visst man blir ju bedömd så kanske därför man är så nervös men det gick bra för oss. Vi fick godkänt men dom tyckte just min del v alite kort så då tar jag ju åt mig fast jag inte borde för dom visste ju inte vem som gjort vad utan tittade på helheten men ändå,jag får väl lära mig ta mer kritik utan att bryta ihop:P
Vi redovisa på förmiddagen medans andra halvan av klassen fick på eftermiddagen så efter vi var klara gick vi och åt på spicy hot mitt tjejgäng som grupparbetet va med. Mycket trevligt fast hade  varit trevligt med lite vin efter fast dom behövde folk på jobbet så jag jobba istället.
Så blev jobb både torsdag och fredag,sen festa jag lite på lördagen med folk från jobbet vilket va trevligt.

I natt så fick jag ont i halsen och blev förkyld,inte kul.
Sen idag så börja nästa kurs,pedagogik. Vi skulle bli indelad i nya grupper som vi ska arbeta i vilket jag tyckte kunde va bra. Men det måste nog varit sämsta pedagogiska sättet att dela in grupper som han nu gjorde. Tycker lite synd om honom för han såg lite besvärad ut. Det va två grupper som ville fortsätta för att dom va bra och så skulle han då dela in alla andra. Men jag tycker nog att antingen dela man inte alla i nya grupper elelr inte alls för nu blev de helt fel,kändes som i gammla skolan ifall man ksulle bli vald sist. Vi bestämde då att hålla ihop iaf 4 av oss tjejer som redan arbetat ihop. Dom två perfektionisterna bytte som tur va,dom är jätte trevliga men hade inte orkat jobba med dom igen. Sen fick vi 3 stycken till från en annan grupp,hoppas det kommer gå bra.

Begravningen är 22 okt

Snart jul:) väntar väntar.Speciellt på första snön för tror nog inte de tär långt borta med tanke på hur kallt det är ute. Är nollgradigt på nätterna och morgonen.

Nu ska jag plugga lite. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0