I skolan!

Idag sitter man i ksolan och försöker få ihop vårat grupp arbete. Tror vi ligger ganska bra till iaf men är svårt att förstå hur man ska göra arbetet. Utbildningen tror jag är rätt för mig men just dessa kurser är väldigt luddiga så jag hoppas de blir bättre. Igår beställde jag böcker för nästa kurs vilket gick på ca 1600 kr nya,men jag vill hellst ha dom nya så då kostar det. Psykologi kursen efter det kommer gå på ca 800 kr så ja det kommer kosta lite att plugga.

Träningen är igång igen vilket är skönt efter förkylningen.

På torsdag är det begravning så jag funderar på att skriva en dikt.

Nu måst ejag jobba vidare här. Men skriver mer senare..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0