Det trodde jag aldrig skulle hända innan skolan började!

Ja igår var det då våran gästföreläsning. Vi hade blivit varnade innan att det nog bara vara faddrarna som ksulle vara med oss så några av mammorna valde att stanna hemma men jag och en av dom gick iaf. Vi kom dit och det står en tjej där. Så vi började fundera om det verklgien var en riktig föreläsning. Hon börjar prata om allt möjligt som man inte förstod något alls av sammtidigt som hon gick och sina klackar fram och tillbaka så det var det ända man tänkte på.
Hon sa att vi skulle skriva ner allt hon sa för det va viktigt så jag försökte verkligen av det hon sa men jag är ju jätte dålig på sånt.
Jag tänkte att guuuu vilken dålig lärare hon måste vara. Sen är det en kille bakom som frågar hur vi ska kunna allt det där när vi är nybörjare och han börjar skrika på henne och drar ut. Sen kom ju såklart alla faddrar in för det va bara på felj allt. Tack gode gud för det för annars hade jag inte klarat det:) och han som drog var ju också fadder.
Vi skulle bara fika så man drog hem ganska fort.
På kvällen var det tacos buffé på kåren med alla bet.vetare vilket var mycket trevligt med lite sånger och prat. Jag stanna bara till 8 för jag orkade inte vara med för att leka.

Men jag funderar iaf på om jag ska skaffa mig en ovall. Innan skolan sa jag ALDRIG att jag skaffar sån. Men jag kanske ska med på sjöslaget och då måste man ju ha en sån så ska testa en idag efter skolan:/ . Min kille had erätt att jag kommer bli en sån som springer omkring i ovve. Men jag ska pimpa den ordäntligt:D

Skriver lite mer i eftermiddag nu ska jag på min andra föreläsning.

God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0