Första lektionen i västerås!

Igår festade jag med beteendevetarna i västerås. Dom va trevliga och det var kul. Först förfestade vi hos en av faddrarna sen gick vi till kåren. Det var mycket folk men som sagt det va trevligt. Åkte till min pojkvän runt 1 och sov då va amn trött måste jag säga.
Idag va man lite bakis fast iaf inte ont i huvudet vilket va tur.
Jag började 13.15 idag och det gick bra att hitta till salen och när vi sen skulle bli indelade i grupper så fick jag vara med i gänget med dom so malla ahr barn och är lite äldre än mig. Den ena tjejen kommer jag ihåg var med på öppet hus då jag va för vi sa något till varandra då och hon verkar lite kul. Så dom hade väl redan gått ihop sig dom som hade barn så vi blev en grupp på 6 personer för dom frågade om jag ville vara med dom och det är klart.
Jag fråga hur dom har tänkt sig pluggandet och dom vill köra på precis som jag att göra arbetena så fort som möjligt för att ha det gjort vilket passar mig jätte bra. Vi satt och prata och diskuterade och allt verkar jätte spännande och jag tror jag passar dit även fast jag själv inte har barn men tror vi kan lära av varandra väldigt mycket. Jag är ju 24 och tror dom va från 35 år och uppåt.
Vi ska träffas redan efter skolan på fredag för att gå igenom arbetet det är bra. Vi ska skriva om ett samhällsfenomen. Jag får fundera lite.

Nu är jag jätte trött och ska lägga mig i soffan för att vila lite. Har gäst föreläsning imorrn 13.15

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0