Första obligatoriska seminariet!

Igår var mitt första obligatoriska seminarie och jag va jätte nervös inför det men det var verkligen inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Nu kan jag pusta ut fram till torsdag då vi ska redovisa vilket jag är ännumer nervös för. Men det kommer nog gå bra.
Jag gick upp 7.00 för att göra mig iordning för skolan och sen var det heldag där vilket gjorde än väldigt trött. Sen sluta vi 15.00 och då va det bara hem och vila lite för sen började jag jobba 17.50. Va första kvällen jag jobba sen jag började skolan så det kändes lite konstigt men kul att prata lite med folk iaf. Sen fick vi för oss att ta en afterwork vilket va kul. Fast gud va trött man blev ögonen nästa stängdes av sig själva. Vi var tre från jobbet men sen träffade vi lite folk vi kände igen på bill och bob där vi satt.
Så jag va upp 20 timmar,idag känner man ju av lite att man är seg.

Min ovve :)


Idag har ajg bara cyklat till erikslund och handlat lite och sen ska jag ta det lugnt tror jag. Har ju fortfarande mycket i mitt huvud att tänka på tyvärr. Livet är inte alltid så lätt.

Vi hörs..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0