Kom in i Västerås idag:D

Jaaaaa...dom ringde idag och sa att jag kommit in på beteendevetenskapen i Västerås.

Idag va första lektionen i eskilstuna,och det va intressant. Vi blev sen indelade i grupper och jag fick en grupp med 3 andra tjejer som vi skulle göra arbeten med. 2 av dom hade oxå sökt till västerås men var reserv 11 och 14 på betyg. Jag låg ju 1:a på hp provet.
Jag gjorde sällis med en av tjejerna för hon ksulle till västerås och festa lite med en annan som går det programmet sen tidigare och är fadder så vi satt å prata på tåget hem.
Så ringer dom när jag sitter på tåget och säger att jag kommit in. Hon blev lite avis faktiskt:) yes jag kom in. Men då frågade jag om jag kanske kunde få träffa dom lite och förfesta med dom för att lära känna lite folk och det får jag så jag ska snart iväg.

Så i morgon börjar jag i västerås. Tyvärr har do mden lektionen jag hade idag imorrn så jag får den två gånger men då vet jag att jag inte missat så mycket iaf:)
Utbildningen verkar verklgien jätte spännande med mycket tänkande vilket jag älskar och analysera. Tror det blir kul men ja lite synd nu att man måste lämna dom som verkar trevliga i eskilstuna men tur man fick byta så tidigt annars hade det blivit jobbigare.
Imorrn börjar jag 13.15

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0