Nu är den beställd:)

Ja då har jag nu haft min andra föreläsning. Mycket nytt och mycket intryck av att börja på högskola.
Vi satt efter skolan jag och min mamma grupp och försökte bena ut vad vi skulle skriva om på våra arbeten. Sen provade jag overall och jag har nu beställt:P jag hade den minsta storleken och den borde komma om en vecka. Jag gick till affären på en gång direkt efter för att köpa tyg till mitt namn som ska stå på vänster ben. Det blev hårigt typ i svart och gult som jag ska sy. Det ska stå FIA med gula bokstäver och sen ska jag sätta dom på svart tyg så det syns ordäntligt. Köpte okcså ett tygmärke med svenska flaggan:) för det måste finnas med på den. Köpte även biljett till nästa fredags sittning som är med sjuksyrrorna och någon mer linjeförening.

Igår festa jag och erik lite. Vi gick på förfesten med min klass inann dom skulle till Elba och festa sen gick vi till några av eriks arbetskamrater som också hade förfest nästan på samma område. Sen skulle dom ut men vi blev hungriga och var ändå trötta så vi drog hem efter det iaf. Va skönt att komma hem och man gjorde ju inte av med så mycket pengar då:)

Idag har jag bakat lite för jag va inte så bakis. Nu blir det lite pizza:)

Ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0