Jaaa våren är här och råka boka resa till rhodos 2 Maj! :o

Ja nu försvinner snön äntligen,var verkligen en lååång vinter. Så nu kan man ut och gå igen på morgon promenader de va länge sen och det kan verkligen behövas för man har lagt på sig några kilon.

Fått tillbaka omtentan i psykologin och det var som jag gissade U. Men har nu gjort två av min omtentar här de senaste veckorna så vi får väl vänta någon vecka innan man får veta hur det gick,hoppas verkligen de blir G för annars vet jag inte hur mycket mer man orkar. Sen psykologi omtentan ska jag göra igen 23 april och efter det har jag 1 vecka på mig att göra en hemtenta (min första) så lite läskigt och spännande hur det ska gå.

MEN sen direkt efter att den är inlämnad så drar jag och hanna i min klass iväg. JAAAA vi råkade boka en resa till rhodos 2 maj. Vi va så sugna på att åka iväg och tyckte vi förtjänade det för att vi kämpat på med dessa tentor och omtentor och då är det kursstart på socilogin men vi är borta en vecka så hoppas vi kan hinna ikapp efter det. Ligga på stranden och sola och bada, heeeelt underbart och fattar inte ritkgit att vi bokat. Var verklgien en såndär spontan grej. Tömmer min myntsamling och drar:P pirrigt och hur ska man hinna med allt.
Det ordnar sig nog :)

+12 grader ute nu,underbart när allt börjar växa.

Allt gick bra med tussan att sterelisera hon är nu läkt och mår jätte bra.

Nu ska jag plugga lite...

KRAM/Fia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0