JAAAAA jag fick G på forskningsmetods tentan :D!!!

Jaaa godkänt fick jag på en av mina omtentor:D helt underbart,14 poäng var godkänt och jag fick faktiskt 18 poäng vilket är bra för att vara mig för annars får jag ganska nära godkänt bara. Så nu är jag glad,fast väntar ju fortfarande på psykologi tentan som borde komma snart. Sen har ajg en omtenta på första psykologikursen nästa fredag 23 april så ska nog snart börja plugga till den men först ska jag fixa första uppgiften på hemtentan innan det så det är klart och att jag inte har massor att göra sista veckan.

Sen Rhodos:) har fixat lite grejer till resan som laddare till i-poden,ny bikini överdel:)
Men har fortfarande endel grejer kvar att göra så lite stressad känner man ju sig:P men ska bli jätte kul att åka med Hanna.

Solat på balkongen oxå några timmar de senaste dagarna,helt underbart och har faktiskt fått lite färg iaf:P
Allt grus är bort sopat:) våren är här


Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0