JAAA jag kom in på Göteborgs Universitet till våren!!!!

Vad har hänt på senaste tiden?
Thai-boxen blev tyvärr inte så långvarig för jag åkte på en skada på armen,tror det va en nerv. Så jag fick ta paus helt från gym och efter det kom problem med ryggen. Det var frustrerande att inte kunna träna men nu är jag bra igen i kroppen så nu kör jag HÅRT. Klarade 12 kg biceps vilket jag är mycket nöjd med:)

Skolan går ganska bra hittills men är mycket att göra och man känner sig lite stressad men ska nog gå,det är intressant.
MEN jag sökte nästa termin till Göteborgs Universitet för att se om jag kunde komma in så jag kommer närmare min älskling för är lite jobbigt med det långa avståndet. Visste inte alls om jag skulle lyckas men det gjorde jag tydligen:) Så det menas med att jag börjar kursen: Personlighet, hälsa och socialpsykologi på 30 hp . Kursen börjar 19 Januari:s . Jag tänker fortsätta bli beteendevetare men kommer plocka ihop fristående kurser där för att sen kunna ta kandidatexamen.
Så man kan säga att det är ganska mycket i mitt huvud för det är ju inte så himla långt kvar. Jag ska flytta ihop med Robert min pöjke men vi har just nu ingen bostad så lite panik har man ju men vi hoppas på att det ordnar sig, det måste det göra.

Tre stora saker som gör mig både glad och nervös men är underbart:

1. Bli sambo för första gången
2. Flytta till storstaden Göteborg
3. Börja plugga på Göteborgs Universitet

Livet är på topp jag måste försöka njuta av det och inte oroa mig så mycket som jag lätt gör. Är så kär och hoppas detta ska bli underbart. Har redan börjat packa ner saker för att även om vi just nu inte har någon bostad så kan det gå fort och måste ju vara i Göteborg när skolan börjar. Packat tre kartonger med sånt som jag inte behöver just nu.

Berättar mer sen. Jag är så lycklig:D
Och vann 100 kr idag på bingolotto hihi

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0