Livs upppdatering :)

Fick GODKÄNT på sociologi tentan :) kändes helt underbart, skrev på sista frågan fast jag kände att jag inte kunde den men jag fick 1 poäng för den iaf och det var det som räddade mig. Men sen har det inte gått så himla bra efter det och är väl därför jag inte skrivit på så himla länge för jag har haft att göra. Psykologin va intressant men inga bra föreläsare + att det låg intill julen så jag fick underkänt på den, den är jätte svår att veta vad man ska plugga till för va så mycket olika områden. Gjorde omtenta på den för ca 17 dagar sen så borde få veta hur det gick snart men jag har räknat med underkänt igen för jag hade den tentan dagen efter en annan. För efter psykologin hade vi en kurs som heter forskningsmetoder vilket var en kurs jag tyckte va jätte spännande och kände att jag kunde ganska bra men den lyckades jag också få underkänt på :(och det va alltså dagen efter den som omtentan på psykologin var.
Så i april blir det 2 omtentor och en hemtenta. Sen skriver jag tenta 26 mars,det är i nya psykologi kursen osm handlar om person och social psykologi vilket är också jätte spännande men min potivation är lite på fall. Inge kul att tentorna inte går någe bra. Men jag tror det är för att jag skriver för lite det läraren vill ha,jag kan ju vissa saker men kan inte få ut det på papper. Har svårt att lära in det har jag alltid fått kämpa med. Jag kommer kämpa på så länge jag tycker det är kul och så länge jag orkar men jobbet får jag prioritera bort lite för jag har jobbat för mycket.

modell för en dag 2/1-2010

Jag hade en underbar jul och fin julgran, lite stor igen men mycket fin. Mycket fina julklappar, kul med julklappar och jag känner att ajg blir glad för det lilla också för man har redan så mycket. Fick fin julklapp av min pojkvän som är den samma,blev glad det hade jag inte förväntat mig.
min julgran. min godiskalender. Nyår me erik & hans bror

Min lilla kisse tussan som inte är så liten längre hon ska steriliseras 24 mars och jag och min syster bokade in båda våra katter sammtidigt så vi får lite sällis då det är lite jobbigt att lämna iväg sina katter men det ska nog gå bra,sessan är ju redan det och det gick bra.
 tussan sessan
Jag och erik har bokat en resa till cypern i slutet av sommaren precis innan skolan börjar:)känns underbart. Ska bli jätte kul att få åka iväg med honom en vecka helt och hållet bara få vara med varandra. Så man börjar redan längta.

Blir 25 år i år:) och inte känner jag mig speciellt gammal, tycker det mer ska bli kul. Hmm ja det ända som inte blir kul är att man nu kommer räknas som vuxen när det gäller p-piller och p-ring å sånt så nu får man snart börja betala full pris från 25 kr för 3 månader till 320 kr, ganska mycket mer så dt blir mindre kul. Vissa gränser när det gäller att åka ungdom på tåg och buss gäller tills 26år :)så får passa på att utnyttja ett år till.

Nu ska jag plugga lite men får se när jag skriver nästa gång :P bort med snön och hit med våren

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0