Överlevt denna sommar oxå;)!!! bättre än väntat

Ja nu var det länge sen jag skrev. Kan börja med att berätta att jag fick godkänt på andra psykologi kursen och väldigt nära vg till och med. <Fick skriva om första psykologin en gång till men klarade den innan sommaren precis. Nu ligger jag bara efter med sociologi kurs som va precis innan sommarlovet och den får jag nog försöka klara i höst eller i vår. Denna kurs jag läser nu heter Arbetsliv och är intressant men lite tråkig hemtenta som gör mig lite nervös men ska nog gå bra.

Rhodos var as kul. Jag och hanna hade dert super trevligt men tyckte att en vecka var lite kort och vi gjorde heller inga utflyckter när vi var där. Hade ju tänkt åka till cypern med erik men jag gjorde slut med honom efter att jag kommit hem från rhodos så fick lite panik över hur jag skulle göra med det. Ville ju verkligen åka iväg i slutet av sommaren men jag lyckades då få hanna att ställa upp igen och åka iväg med mig eftersom vi hade det så trevligt sist. Vi avbokade erik och bokade in hanna och då la vi till så vi fick åka 2 veckor och annat hotell.
Vi bodde på takkas lägenhets hotell. Denna gång ville vi göra mer utflykter så vi lyckades hinna med lite smått och gott. Vi åkte katamaran kryss vilket var mysigt att ligga och sola på nät framför båten och dricka drinkar. Snorkla i havet var as häftigt och såg en massa fiskar och annat konstigt,en pappegoj fisk:) . Sen åkte vi paragliding,fallskärm efter en båt och så tatuerade vi oss sista kvällen :)Jag gjorde ett japanskt tecken på handleden. Vi hade iaf jätte kul.
På the bell.The castle club.Fisken vid snorklingen.

Men om jag ska gemföra rhodos med cypern så måste jag nog säga att rhodos va mycket finare och mysigare. 1 vecka är lite lite när man reser iväg men 2 veckor va gränsfall för mycket men tyvärr är det ju svårt att åka 1,5 :P men man vill åka iväg igen sen fast inte då det är lika varmt kanske. På cypern (agia napa där vi var) var det 36 grader i skuggan och hemma va det ca 15 grader så var en chock att komma dit och chock när man kom hem.

Men nu till den bästa biten i sommar.
Gjorde ju slut med erik vilket jag egentligen velat och försökt i över ett år men inte lyckats med men nu gick det för stod inte ut. Tyckte det va skönt att bli själv efter allt det där men gillar ju att prata med folk så blev medlem igen på e-kontakt för att få upp mitt förstörda självförtroende. Denna gånge tänkte jag att ska jag finna någon så är det slut med alla dåliga killar utan jag vill ha någon bra. Så letade lite på killar runt där jag bor men inga roliga så jag tänkte att jag bara kollar runt lite allmänt på hela sidan och så ploppar en as fin kille upp som jag kände direkt efter jag kollat hans sida att han måste jag skriva till så det gör jag. Han skriver tillbaka och vi börjar prata på msn. Kände på en gång att han verkar intressant så vi bestämmer oss för att ses ganska fort. Han åker enda från Göterborg (där han bor) för att träffa mig och det säger klick på en gång. Vi blev ihop 7 aug precis helgen innan jag drar till cypern. Va inte meningen å träffa någon så långt bort men vad gör man när det säger klick;) han är underbar och hoppas verkligen allt kommer gå fint,känns underbart bra jag är så kär.

Är väl de som hänt under sommaren. Försöker skriva mer någon annan gång.

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0