Thai-box :D

Denna dag har många diskutioner varit igång efter valet då SD kom i i riksdagen. Det ända jag tänker säga om det är till de andra partierna att ta reda på varför dessa procent som röstat på dem är missnöjda för jag tror knappast att det är bara rasister som röstat. Utrikespolitiken bör ändras och läs rätt nu inte ta bort men ändra för jag tycker då inte den är bra som den är nu. Ta hand om de som kommer hit iaf. Mer orkar jag inte säga.

Varit skola idag vilket va ganska tråkigt tyvärr och sen städa ajg lite när jag kom hem och pratad emed min sötiz. Vill flytta till gbg,är ju även där min fina bor:)
Efter städ å allt så var ajg på mitt andra Thai-box pass. Första passet var sådär och sen gick jag på ett MMA pass men där va dom inge bra på att gå igenom så då gick jag på thai-boxen för nybörjare istället. Denna gång var nog riktiga tränaren med för han gick igenom mycket bättre grunder. Vi fick slå,sparka och parera vilket va kul. Gillar sånt både att ge och ta:P på tränings nivå alltså. Nästa pass blir på onsdag.

Imorrn blir det gym och jobb.

Nu ska jag sova lite. Sov gott..kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0